piątek, 7 lutego 2014

Recezje moich perfum :)

Hej Wam :* Dzisiaj dam recenzje produktów nie mających co prawda nic wspólnego z włosami, ale równie ważnymi dla każdej z nas :) A mianowicie mowa o perfumach! Każda z nas ma inny gust w tej kwestii, ja osobiście kocham zapachy słodziutkie, wręcz cukierkowe, delikatne, gustuje też w zapachach świeżych i ożezwiających(szczególnie latem). Jeżeli któraś z was lubi podobne zapaszki to gorąco polecam zapoznać się z niżej wymienionymi firmami:)





1) Mój absolutny numer jeden to perfumy CK Shock for Her ! Kupiłam je podczas wakacji we Włoszech, używam ich na specjalne okazje np. na romantyczny wieczór z moim Skarbem :) Polecam osobom które uwielbiają bardzo słodziutkie zapachy, cukierkowe-wręcz landrynkowe. Zakochałam się w nim od pierwszego powąchania ! ;) Tak samo jak mój chłopak, również polubił je, sam nawet zaproponował mi je w sklepie ;D Jedyny minus wydaje mi się pod względem trwałości-po niedługim czasie słabiej je czuć (ale to chyba tylko dlatego że mój nos się do nich przyzwyczaił ;p).

 Ocena: 10/10!

2) Drugi mój ulubiony zapach to Bruno Banani Pure Woman. Dostałam je od chłopaka pod choinkę 2 lata temu, od tamtej pory miałam je 3 razy. Niestety perfumy te mi się skończyły a obecnie mam zbyt wiele wydatków by sobie pozwolić na ich kupno :( W każdym bądz razie NA PEWNO do nich wrócę, są świetne ! Zapach słodki jednak mniej landrynkowy niż w przypadku CK Shock, mocny, długo czuje go na skórze - na drugi dzień nawet szalik nim pachnie <3 Starczają na długo, nawet w przypadku małego flakoniku :) Wystarczą 2 psiknięcia, bo są na prawdę intensywne! Także należy uważać przy korzystaniu z nich bo można przesadzić z ilością ;P


Ocena: 10/10!

3) Naomi Campbell Cat Deluxe At Night - pierwsze w mojej karierze "perfumowej" perfumy ;D Miałam je 2 razy, tak samo jak Bruno Banani już mi się skończyły, ale NA PEWNO do nich wróce. Nie pamiętam w jakich okolicznościach poznałam ten zapach, aczkolwiek również baaardzo go uwielbiam :) Jest inteksywny, bardzo kobiecy, lekko słodki , długotrwały :) Jest kuszący, działa jak afrodyzjak! Mój chłopak też uwielbia gdy pachę tymi perfumami. Również go polecam :) Myślę, że warto zwrócić na niego uwagę w perfumerii :)

Ocena: 10/10!

4) Naomi Campbell Cat Deluxe - dokładnie to mam tester, dostałam go od cioci która pracuje w pewnej drogierii. Zapach świetny, jednak zdecydowanie bardziej wole wersję wyżej. Zapach jest słodki aczkolwiek jakby bardziej kwiatowy, delikatniejszy niż At Night,  trwały - aczkolwiek nie tak bardzo jak At Night. Na początku trochę duszący ale pózniej troszkę wietrzeje i jest OK :)





Ocena: 9/10


5) Sensuelle AVON - obecnie mam perfumetkę, aczkolwiek miałam też wersję większą i balsam do ciała o tym zapachu. Kupiłam go będąc jeszcze konsultantką AVONu, skusiła mnie pachnąca strona katalogu ;D Zapach delikatny, pudrowy że tak to określę, kobiecy, zmysłowy, mocny i bardzo trwały. Należy uważać z aplikacją bo gdy przesadzimy, nie będzie już tak przyjemny... ;d Zapach jest bowiem baaardzo wyrazisty. Starcza na długo :)


Ocena: 9/10


6) Celine Dion - zapach, który przywiózł mi tata z Holandii. Jest śliczny, bardzo kobiecy, elegancki i zmysłowy, klasyczny, aczkolwiek jak dla mnie trochę za ciężki i hmm... poważny. Korzystam z niego z okazji jakiś uroczystości rodzinnych typu komunia, chrzciny, są odpowiednie do takich spotkań. Jednak tak jak wspomniałam, na co dzień wolę zapachy lżejsze i słodkie :)





Ocena: 7/10


7) Adidas Pure Lightness - zapach ten dostałam w "świątecznej perfumowej paczce" od mojej cioci. Zapach jest świeży, lekki, odświeżający, młodzieżowy, jednakże niezbyt trwały. Dobry na gorące lato :) Jest ładny, aczkolwiek szału nie ma i efektu ŁAŁ!.


Ocena: 7/10

8) Adidas Fruity Rhythm - zapach ładny, aczkolwiek nie do końca w moim guście... Dostałam go w prezencie, raczej nie kupiłabym go jakbym miała robić "perfumowe" zakupy. Zapach mocny ale szybko wietrzeje, młodzieżowy. Jest w porządku, aczkolwiek nie koniecznie lubię owocowo-kwiatowe połączenia, jakiegoś mega wrażenia na mnie nie zrobił.


Ocena: 6/10



Uff... To tyle :) A wy, znacie te zapachy? Mieliście któryś z nich, używacie, lubicie? Może polecacie jakieś perfumy z nutą słodyczy?  :)

Zapraszam Was na http://www.pieknoscdnia.pl , fajna stronka dotycząca urody :)

Zachęcam do pierwszych komentarzy. Buziaki :* !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz