wtorek, 25 lutego 2014

Prezenty od BingoSpa

Dziś nie napiszę o włosach, bo obecnie jeszcze nie wprowadziłam nic nowego do sposobu ich pielęgnacji poza tymi kosmetykami i kuracją, o których pisałam we wcześniejszych postach. Dalej jem/piję siemię i naprzemiennie używam kosmetyków które pokazałam. Niestety, ostatnio moje włosy mają "złe" dni. Być może za często je myje-co niestety może tylko pogorszyć ich stan. Faktem jest, że jeżeli nasze włosy zbyt szybko się nie przetłuszczają, nie ma potrzeby myć ich codziennie. Tak więc co 2/3 dzień i powinno być OK.

I tak poza tematem...
Muszę się pochwalić: udało mi się wygrać w wizażowym konkursie BingoSpa kosmetyki pod prysznic/do kąpieli:




1) Krem pod prysznic BingoSpa Choco&Cherry (Wiśnia i Czekolada)

Jeżeli chodzi o zapach to jest śliczny, aczkolwiek nie wyczuwam tu czekolady :( Nie jest to jednak wielka strata, ponieważ mimo to krem pachnie wiśniowym budyniem - a więc słodko i w moim guście. Niestety, zapach jest słaby trochę... :( Płyn nawet dobrze się pieni, aczkolwiek trzeba go wlać do wanny sporo... Myślę, że jeżeli tak jak piszę na opakowaniu wlałabym ok.100 ml (gdzie opakowanie ma 500 ml ), nie starczyłby na długo... Mimo to przy następnej kąpieli "zaszaleje" i doleje więcej dla spotęgowania zapachu, który jest delikatny i apetyczny ;) Jeżeli chodzi o użytkowanie pod prysznicem też spisuje się dobrze.

Ocena:4/5

2) Brzoskwiniowy krem pod prysznic z witaminą A,  BingoSpa

Również śliczny, owocowy zapach. Każdy kto lubi zapach brzoskwini na pewno się z nim polubi ;)
Krem dobrze oczyszcza skórę, wygładza. Dużą zaletą jest świeży i smakowity zapach, który kojarzy mi się z wakacjami :) Niestety jest krótkotrwały :( Ogólnie rzecz biorąc krem też jest w porządku. Efektu "łał" nie ma, aczkolwiek mogę go polecić.

Ocena: 4/5


Dodatkowo dostałam próbkę : BingoSpa krem złuszczający na noc 5% kwasów AHA. Krem okazał się świetny! Idealnie wygładził moją skórę twarzy - szczególnie miejsca, z którymi miewam problemy z łuszczącą się skórą: między brwiami i po bokach nosa (przy policzkach). Twarz była gładka i nie był to chwilowy efekt. Czuję też długotrwałe nawilżenie. Wreszcie !  Zapach neutralny, nie drażniący. Próbka starczyła mi niestety na 4 razy :( Po jej użyciu śmiało stwierdzam, że na pewno kupię ten krem w wersji normalnej, czyli w opakowaniu ;)) Może on okazać się moim numer 1 :) Dokładną recenzję dam jak go kupię, czyli niebawem.

Ocena: 5/5

To tyle na dziś. Dobrej nocy!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz